㋡مـاجـرآی مـن و مگــس کثااافططط :l
←כـפֿـتراטּ شیطوטּ כبیرستانے→

مـآ כوتــآیے جمعموטּ جــَمعه :)



سلــآی بــروبــچ چووطــوریـن عایا؟

خـــــــوفین؟من که خوفم   .....خب بگذریم داشتم میگفطتططم

دیشب تو اتاقم بودم داشتم رمان میخوندم یههههههو

یه خرمگس زشتو گنده اومد تو اتاقم....هی سعی کردم تو بیخالی سر کنم دیدم

نهههه نمیشههه خیلی رومخهههههباخودم گفطططم مگس میمون :l

اشهدتوبخون  کــــــــه اومدمهی خاستم با کتاب بزنم توسرش ولی فایده

 نداااااش زرنگ ترازاین حرفابودگفتم چراغاروخاموش کنم بلکه با مخ بره تودیفـــــــــــار

ولی تو یه حرکت غافل گیرااانه  فروداومدرو  گوووووشیم اخمخ پررو ..اوه.نههه عااااغآآآآ

این طوری نمیشد خاستم باحشره کش

بکشمش دیدم بووووش اذیتم میکنهسبزگفتم بادا باد جیم ثانیه خودمو رسوندم به تافت موم با یه

حرکت پلیسی درکمینش موندم که بلاخره لحظه موعود فرا رسید

پـــــــــــــــــیسسسسسسسس خیلی مقاومت کردولی رررتتتتتته

من کشتمش هوراااااااا

ایــن بــود نتیجــه ی درگیــری من و مگس کصصصااافطططط

دوشتــــتــون دآرم دوس جونــآ

تــا بعــد

(نــازنــین)



نظرات شما عزیزان:

ارزو
ساعت16:10---9 آبان 1392
بیچاره مگسه

mah7
ساعت16:00---14 مهر 1392
movafaaaag bashi shomaaaaaaa )

playful girl
ساعت11:52---20 شهريور 1392
.★/(,"\♥♥(".)★★
..★/♥\★★/█\★★
.★_| |_★._| |_ ★
آآآآآآآآآآآآآآپم


saeed
ساعت0:13---20 شهريور 1392
سلام خوبیی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







Tags :
چهار شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 23:20 | Nαzι & ѕιмιη|

About


مـآ בخــتـــریـــم! مسلح بــِﮧ פֿطر ناک تریـטּ سلاح جهاטּ مهربانے !
Say Hello


DIARY ABOUT LINKS! credit


Archive

خرداد 1395

دی 1394

آذر 1394

فروردين 1394

اسفند 1393

بهمن 1393

مهر 1393

شهريور 1393

مرداد 1393

تير 1393

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

شهريور 1392

مرداد 1392

Categories


The dredit!

credit by: Mr Mustache

Best View at GOOGLE CHROME!


:)


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

دانلود آهنگ جدید